Dass

För ett tag sedan kom min vän Nina på att hon ville ha en skylt till deras dass i stugan.
Vi har nu funderat och velat länge hur vi ska göra den, men kom på efter att vi gjort vårat &, att vi kunde använda oss utav stämplarna som köptes förra veckan.
Till upphänget borrade vi hål och satte en ståltråd genom, som sedan virades några varv för att sitta.
Vilket blev ett riktigt fint resultat!
Skulle mer än gärna ha ett eget dass i stugan, så även jag kunde få sätta denna fina skylt på! ;)



Foto: Privat

Så nu när vi har lite material kan vi göra fler, om någon annan är intresserad av en liknande skylt, eller om någon som sagt har något annat önskemål.

Denna tänkte vi i så fall ta 75 kr för. Plus frakt.

Kontakta oss via en kommentar eller så mailar ni oss på:
Brevsymbolen i vänstra hörnet.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 07:44:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0