DU & JAG ♥

Idag har vi "arbetat" lite igen! Roligt roligt =)
Det har sågats, slipats, målats och stämplats och limmats.
Och idag fick det bli b.la. lite mera &, eftersom det kommit in en del beställningar på dessa.
Även lite andra boktäver/ord, som kanske dyker upp här imorrn.

Så nu har vi två varianter av dessa. Eller varianter. Det finns någon liten del som skiljer dem båda åt.



Ena varianten DU & JAG

Kostar 100 kr
Plus frakt.



Andra varianten valde vi att sätta fast ett litet sött hjärta på. 
Som symboliserar kärleken mellan DU & JAG.

Kostar 120 kr
Plus frakt.



Skulle någon vara intresserad!?
Lämna en liten kommentar eller maila oss.
Brevsymbolen i vänstra hörnet.


Givetvis får ni som sagt välja vilken text ni vill.
Bara den ryms ;)


Foton: Privata





Kommentarer
Postat av: Petra

HEj!

Nu kom jag in. men den begärde först Ninas lösen sen Malins. Men jag kom in till slut. Va duktiga ni e tjejer. De blir lätt ett & sen att beställa. SÅÅÅ fint!

MAssa kramar

2009-10-21 @ 10:57:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Anna

hej hej, vill gärna beställa ett & tecken med texten du och jag men utan hjärta... kan ju mejla mig med kontouppgifter så sätter jag in pengar, och mejla adress åt er, åt er.. gud vad mycket fint ni hade gjort.. super duktig är ni... Mvh Anna

2009-10-30 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0